جملات عاشقانه سرکاری

🍫Helen🍫 · 11:24 1400/09/07

بیا بنویسیم روی خاک ، رو درخت ، رو پر پرنده رو ابرا . . .

.

.

.

.

کلا بیا منابع طبیعی رو از بین ببریم !!!

≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥دنیای خنده≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥

عزیزترین فرد زندگیت کیه ؟

الف) من

ب) الف

ج) الف و ب

د) همه ی موارد

رو راست باشین لطفا ٬ از دروغ بدم میاد

هر کدومم باشه من ناراحت نمیشم من جنبم بالاس 

≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥دنیای خنده≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥

درتنهاترین شبهای من صدای توست. تنها تو هستی که صورتم را در تنهایی شب نوازش می کنی و تنها دلیل بیدار بودنم تو هستی

ای پشه XD 

≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥دنیای خنده≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥

اگه یه نفر دست گذاشت رو شونت، قلبت لرزید، تنت لرزید، همه ی وجودت لرزید

.

.

.

.

.

برای عاشق شدن عجله نکن، ممکنه بابابرقی باشه!!!

خخخخخخخ 

≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥دنیای خنده≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥

غلط کرده هرکس گفته من برای تو تره هم خرد نمیکنم ..

.

.

.

.

.

.

من برای تو خیلی چیزها خرد میکنم ..!

مثلا دندونات یا حتی قلم پات 😐😐😐( نبینم بدون لایک کردن بریا😐🔪)

≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥دنیای خنده≤≥≤≥≤≥≤≥≤≥

تمام XD جالب بید واسه سرکار گذاشتن کراشت خوبه